Apple: Everyone Can Code Playground 2Όλοι μπορούν να κωδικοποιήσουν με το Everyone Can Code Adventures
Το Everyone Can Code Adventures έχει σχεδιαστεί για μαθητές στις τάξεις 4 και άνω αφού ολοκληρώσουν το Everyone Can Code Puzzles. Περίπου 45 ώρες πρακτικών δραστηριοτήτων επιτρέπουν στους μαθητές να πειραματιστούν με δυνατότητες υλικού και προγραμματισμό για να εκφράσουν τις δημιουργικές τους ιδέες μέσω κώδικα. Κάθε κεφάλαιο καλύπτει πιο προηγμένο περιεχόμενο στην εφαρμογή Swift Playgrounds, συμπεριλαμβανομένων των Sensor Arcade, Blu’s Adventure, Sonic Workshop και Augmented Reality. Οι μαθητές μαθαίνουν, επίσης, για τις έννοιες ανάπτυξης εφαρμογών και τη διαδικασία σχεδιασμού εφαρμογών καθ‘ όλη τη διάρκεια του μαθήματος καθώς αναπτύσσουν το τελικό τους έργο στο Swift Playgrounds. Κεφάλαιο 1: Αντικείμενα σε προβολές (6 ώρες). Οι μαθητές εξερευνούν τη χρήση συντεταγμένων για να τοποθετήσουν αντικείμενα σε προβολή – συντόμευση για περιοχή με δυνατότητα προβολής. Εξασκούν κωδικοποίηση με ζεύγη συντεταγμένων, τα οποία είναι τα σημεία τομής μεταξύ κάθετου και οριζόντιου άξονα. Κεφάλαιο 2: Εκδηλώσεις και χειριστές (5 ώρες). Οι μαθητές μαθαίνουν για τα βασικά του χειρισμού συμβάντων εξετάζοντας τα γεγονότα αφής. Αναθεωρούν τις λειτουργίες με παραμέτρους καθώς προσθέτουν κώδικα για να κάνουν τις εικόνες και το κείμενό τους διαδραστικό. Κεφάλαιο 3: Πίνακες (8 ώρες). Για να συνεχίσουν να μαθαίνουν τη λειτουργικότητα του συμβάντος, οι μαθητές αναθεωρούν και επεκτείνουν την κατανόησή τους για τους πίνακες. Οι μαθητές μαθαίνουν νέους τελεστές και μεθόδους που μπορούν να χρησιμοποιήσουν με πίνακες. Ελέγχουν επίσης ορισμένες λειτουργίες πίνακα, τελεστές και ένθετα για βρόχους. Κεφάλαιο 4: Περισσότερες εκδηλώσεις και χειριστές (5 ώρες). Οι μαθητές συνδυάζουν την κατανόηση των γεγονότων και των χειριστών με την κατανόηση των πινάκων. Μαθαίνουν τι είδους επιχειρήματα μπορούν να μεταφερθούν σε μια λειτουργία χειριστή συμβάντων. Εξετάζουν τα πολλά είδη εισόδου που διαθέτουν μέσω του υλικού συσκευής iPad. Κεφάλαιο 5: Λειτουργίες ως επιχειρήματα (8 ώρες). Οι μαθητές διερευνούν πώς να χρησιμοποιούν τις λειτουργίες ως επιχειρήματα σε μια άλλη λειτουργία χρησιμοποιώντας κλεισίματα. Αυτή η επέκταση των εκδηλώσεων τα υποστηρίζει καθώς βυθίζονται στην Επαυξημένη Πραγματικότητα. Κεφάλαιο 6: Τύποι επιστροφής και έξοδοι (3 ώρες). Οι μαθητές εξετάζουν πώς να χρησιμοποιούν μια συνάρτηση για να επιστρέψουν έναν συγκεκριμένο τύπο. Μέχρι αυτό το σημείο οι μαθητές έχουν χρησιμοποιήσει συναρτήσεις για τη συσκευασία διαδικασιών και τώρα μπορούν να δημιουργήσουν έναν τύπο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε άλλα μέρη ενός προγράμματος. Κεφάλαιο 7: Τάξεις και συστατικά (7 ώρες). Οι μαθητές ερευνούν τα βασικά στοιχεία και πώς να τα συνδυάσουν για να δημιουργήσουν κάτι νέο. Οι μαθητές θα χρησιμοποιήσουν τύπους σκέψης σχεδιασμού και κριτικής. Οι μαθητές θα μάθουν για τάξεις για να ομαδοποιήσουν και να οργανώσουν δεδομένα σε ένα πρόγραμμα. Χρησιμοποιούν αυτά τα στοιχεία και τα συνδέουν μεταξύ τους για να δημιουργήσουν μια εμπειρία σαν εφαρμογή.
|
Επισκεφτείτε το mellonLAB| Αγίου Κωνσταντίνου 11, Στοά Θεολόγου, Πειραιάς
| 211.41.88.419 / 697.200.46.98 |
|