Apple: Everyone Can Code Playground 1Ο καθένας μπορεί να προγραμματίσει γρίφους
Σχεδιασμένο για παιδιά από 4 ετών και άνω το Everyone Can Code Puzzles είναι ένας οδηγός σε Swift Playgrounds, ο οποίος ενδυναμώνει στρατηγικές επίλυσης προβλημάτων και καλλιεργεί ικανότητες κριτικής σκέψης με δραστηριότητες που ξεπερνούν τις 45 ώρες. Κάθε κεφάλαιο βοηθά τους μαθητές να δημιουργήσουν πάνω σε αυτά που ήδη ξέρουν, να πειραματιστούν σε νέες τεχνικές, να εφαρμόσουν τις γνώσεις τους και δημιουργικά να συνειδητοποιήσουν πώς ο προγραμματισμός επηρεάζει την καθημερινότητά τους. Ενότητα 1η: Εντολές (3 ώρες). Οι μαθητές μαθαίνουν για τη σημασία των σαφών, ακριβών εντολών. Οργανώνουν τον κώδικα σε ακολουθίες για την επίτευξη ενός στόχου και διερευνούν τη χρήση εντολών σε καθημερινές ψηφιακές τεχνολογίες. Ενότητα 2: Λειτουργίες (3 ώρες). Οι μαθητές εξερευνούν τη δύναμη των συναρτήσεων ομαδοποιώντας τις εντολές σε έναν ορισμό που μπορούν να χρησιμοποιούν ξανά και ξανά. Κωδικοποιούν μια συνάρτηση για τη χορογραφία μιας ρουτίνας χορού ρομπότ και λαμβάνουν υπόψη τους τύπους λειτουργιών που μπορεί να χρησιμοποιούν οι καθημερινές ψηφιακές τεχνολογίες. Ενότητα 3: Loops (3,5 ώρες). Οι μαθητές αναγνωρίζουν μοτίβα στον κόσμο γύρω τους και στον κώδικά τους, και μαθαίνουν πώς να γράφουν πιο αποτελεσματικό κώδικα χρησιμοποιώντας βρόχους. Ενότητα 4: Μεταβλητές (4 ώρες). Οι μαθητές μαθαίνουν πώς οι υπολογιστές αποθηκεύουν πληροφορίες και εξερευνούν την κωδικοποίηση χρησιμοποιώντας μεταβλητές για να παρακολουθούν τα δεδομένα και να δημιουργούν ευέλικτα προγράμματα. Εξετάζουν πώς η αλλαγή της τιμής των μεταβλητών αλλάζει την έξοδο του προγράμματος. Ενότητα 5: Κωδικός υπό όρους (4 ώρες). Οι μαθητές διερευνούν πώς η λογική Boolean μας βοηθά να λαμβάνουμε αποφάσεις στην καθημερινή μας ζωή και σε κώδικα. Εξασκούν να γράφουν κώδικα υπό όρους για να προβλέπουν μεταβαλλόμενες συνθήκες. Ενότητα 6: Τύποι και αρχικοποίηση (5 ώρες). Οι μαθητές διερευνούν τον τρόπο με τον οποίο οι προγραμματιστές χρησιμοποιούν τύπους για τον πιο αποτελεσματικό κώδικα. Μαθαίνουν να περιγράφουν τύπους σύμφωνα με τις μεθόδους και τις ιδιότητές τους. Ενότητα 7: Λειτουργίες με παράμετροι (4 ώρες). Οι μαθητές διερευνούν διαδικασίες που απαιτούν πρόσθετες πληροφορίες για να διασφαλίσουν το επιθυμητό αποτέλεσμα. Μαθαίνουν πώς να κάνουν τις λειτουργίες τους πιο ευέλικτες και ισχυρές χρησιμοποιώντας παραμέτρους για να παρέχουν επιπλέον λεπτομέρειες. Ενότητα 8: Λογικοί τελεστές (6 ώρες). Οι μαθητές εξερευνούν σενάρια που απαιτούν να λάβουν υπόψη τους πολλούς παράγοντες πριν λάβουν μια απόφαση. Μαθαίνουν πώς να χρησιμοποιούν λογικούς τελεστές στον κώδικά τους για να ανταποκρίνονται σε πολλές συνθήκες. Ενότητα 9: While Loops (4,5 ώρες). Οι μαθητές εξερευνούν τη δύναμη ενός βρόχου λίγο για την επανάληψη μιας ενότητας κώδικα πολλές φορές έως ότου ικανοποιηθεί μια συνθήκη. Ενότητα 10: Πίνακες και αναπαράσταση (5 ώρες). Οι μαθητές μαθαίνουν για την αποθήκευση δεδομένων σε πίνακες και διερευνούν πώς η κωδικοποίηση με χρήση συστοιχιών και επανακατασκευής μπορεί να βοηθήσει στην απλοποίηση του κώδικα τους. Έργο Summative Quiz. Καθώς μαθαίνουν νέες δεξιότητες, οι μαθητές τις εφαρμόζουν για να δημιουργήσουν το δικό τους ψηφιακό κουίζ. Μαθαίνουν από πρώτο χέρι πώς τα ψηφιακά έργα είναι αποτέλεσμα πολλών κύκλων ιδεολογίας, οικοδόμησης, δοκιμών και βελτίωσης. Σε όλα τα μαθήματα, αναδιαμορφώνουν τον κώδικά τους για να προσθέσουν νέες δυνατότητες στο κουίζ τους, να απαντήσουν σε δοκιμές χρηστών και να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα του κώδικα τους.
|
Επισκεφτείτε το mellonLAB| Αγίου Κωνσταντίνου 11, Στοά Θεολόγου, Πειραιάς
| 211.41.88.419 / 697.200.46.98 |
|